Reklamační řád
Reklamační řád se řídí ZÁKONEM č. 89/2012 Sb.
V případě že Vám byl zaslán poškozený či vadný produkt, prosím obraťte se na nás e-mailem na adresu objednavky@zrimskerise.cz, případně telefonicky nebo písemně na adresu uvedenou níže.
- Zákazník má povinnost ihned po zjištění vady, výrobek reklamovat. (Jedná se o nové zboží, které bylo zákaníkovy doručeno)
- Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno po vzájemné dohodě, po zaslání reklamovaného zboží na naši adresu na náklady odesílatele.
- Zboží musí být posláno zpět kompletní, tak jak bylo převzato od prodávajícího. Musí být nepoužité a čisté, včetně veškerých cedulek. Pokud dorazí zboží videtlně používané, špinavé či nekompletní nebude reklamace uznána a bude zasláno zpět s požadavkem na údrahu poštovného.
- Ke zboží je potřeba doložit fakturu či jiné listin, které zákazník obdržel.
- Prodávající se zavazuje informovat zákazníka o vyřízení reklamace zasláním SMS zprávy nebo emailem nejpozději do tří pracovních dnů od obdržení reklamace od výrobce.
- Vaše reklamace bude vyřízeno do 30 dnů od doručení na adresu společnosti. O vyřízení Vás budeme informovat pomocí SMS nebo emailu.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody způsobené z používání produktů, funkčních vlastností a škoda z neodborného použivání. Stejně také škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na tyto vady se nevztahuje záruka.
- Zaruční doba je uvedena u každého zboží, nebo je dána zákonem.
Adresa na zaslání reklamovaného zboží
DN-SERVIS s.r.o.
J. K. Tyla 2627
415 01 Teplice
email: info@dn-servis.cz